Обращения граждан

Видеогалерея

Афиша выходного дня

Центр предоставления административных услуг

Общественный совет

Калькулятор субсидий

Контакт-центр г.Мариуполь

Фотогалерея

Державна підтримка енергозбереження
Государственный реестр избирателей
Телефон доверия

Маріупольське міське управління юстиції Донецької області

 

Юридична адреса

Керівництво управління, дні, години та місце проведення   особистого прийому громадян

м.Маріуполь

вул. Грецька,19

47-05-42

Богомолов  Олександр Миколайович -
Начальник Маріупольського міського управління юстиції 

вул. Грецька,19

Час прийому:  понеділок з 9.00 до 16.00 год.
Перерва з 12.00 до 13.00

 

Горустович Олена Олексіївна

- заступник начальника Маріупольського міського управління юстиції

вул. Грецька,19

Час прийому: вівторок  з 9.00 до 16.00 год.
Перерва з 12.00 до 13.00

Маріупольське міське управління юстиції
повідомляє, що при управлінні юстиції діє телефонна „лінія довіри” за тел.47-05-42 з питань діяльності управління та його структурних підрозділів.

Письмові звернення громадян щодо діяльності управління юстиції та його структурних підрозділів приймаються та реєструються централізовано за адресою м.Маріуполь вул. Грецька, 19.

РЕЄСТРАЦІЙНІ КАРТКИ

 

Гарячі телефонні лінії Мін’юсту

 

486-71-56 – щодо надання правової допомоги жителям Автономної Республіки Крим, Донецької та Луганської областей;

486-42-09 – для повідомлень з питань діяльності Міністерства юстиції України, органів державної влади та місцевого самоврядування.

486-71-32 – «гаряча» лінія для осіб, які мають намір звернутись до Європейського суду з прав людини.

 

Графік роботи прямих телефонних ліній: щоденно в робочі дні та години, а саме: понеділок – четвер з 09:00 до 18:00, п’ятниця з 09:00 до 16:45, обідня перерва з 13:00 до 13:45.

 

Про реалізацію Маріупольським міським управлінням юстиції Закону України „Про безоплатну  правову допомогу”

 

На виконання Закону України „Про безоплатну правову допомогу” при Маріупольському міському управлінні юстиції діє правова громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Приймальня працює щовівторка та щочетверга з 10.00 до 16.00 за адресою м.Маріуполь, вул. Грецька, 19. Телефон для довідок: 47-05-42

 

ГРАФІК роботи  правової громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Маріупольському міському управлінні юстиції

(м.Маріуполь, вул. Грецька, 19, тел. 47-05-42)

 

День приймання

Прізвище, ім’я, по батькові

працівника

Посада

Час роботи

телефон

Щовівторка

Щочетверга

Горустович

Олена Олексіївна

Заступник начальника управління

10-00-16-00

(0629) 47-05-42

 

Щочетверга

Антонченко

Наталія Вікторівна

Начальник  організаційно-правового відділу

10-00-16-00

(0629) 47-05-42

Щовівторка

Сахов

Євген Вікторович

(з питань виконання судових та інших рішень)

Начальник Жовтневого відділу державної виконавчої служби

 

10-00-16-00

 

(0629) 33-42-87

Щочетверга

Яременко

Ірина Іванівна

(з питань сімейного права)

пр. Металургів, 37

 

Начальник міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану  

 

10-00-16-00

 

(0629) 33-50-77

Щовівторка

Семикопенко

Наталя Володимирівна

(з питань сімейного права)

пр. Металургів, 21

 

Начальник Жовтневого відділу державної реєстрації актів цивільного стану 

 

10-00-16-00

 

(0629) 33-23-23

Щочетверга

Коноп

Юрій Антонович

 (з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно)

вул. Купріна, 23а

 

Начальник відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно  

 

10-00-16-00

 

(0629) 52-80-27

 

Щочетверга

Халпахчі

Наталя Євгенівна

(з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)

пр.Леніна, 85а

Начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців легалізації об’єднань громадян

 

 

10-00-16-00

 

(0629) 53-48-83

Щовівторка

Башко

Марія Володимирівна

 (з питань легалізації об’єднань громадян)

Заступник начальника відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців легалізації об’єднань громадян

 

 

10-00-16-00

 

(0629) 47-05-42

 

 Г р а ф і к проведення керівництвом Маріупольського міського управлінні юстиції прямої телефонної «гарячої лінії» з питань, які стосуються напрямків роботи органів юстиції

 

ПІБ

посада

день проведення

час проведення

телефон

БОГОМОЛОВ

ОЛЕКСАНДР

МИКОЛАЙОВИЧ

начальник

Маріупольського міського

управління юстиції

перший понеділок місяця

14.00-17.00

47-05-42

ГОРУСТОВИЧ
ОЛЕНА

ОЛЕКСІЇВНА

заступник начальника

Маріупольського міського

управління юстиції

другий вівторок місяця

14.00-17.00

47-05-42

Сахов

Євген

ВІКТОРОВИЧ

начальник

Жовтневого відділу державної виконавчої служби

третя середа місяця

13.00-16.00

33-42-86

ТКАЧОВА

СВІТЛАНА

ЛЕОНІДІВНА

начальник

Іллічівського відділу державної виконавчої служби

четвертий четвер місяця

13.00-16.00

38-86-99


Хаваліц

Іван

Іванович

начальник Орджонікідзевського

відділу державної виконавчої служби

третій четвер місяця

13.00-16.00

23-89-18

Бутенко

Ігор

вікторович

начальник

Приморського відділу державної виконавчої служби

перший вівторок місяця

13.00-16.00

47-46-48


Яременко

Ірина

іванівна

начальник

Міського відділу ДРАЦС

перший четвер місяця

9.00-12.00

33-50-77

Семикопенко

Наталя Володимирівна

начальник

Жовтневого відділу ДРАЦС


третій вівторок місяця

9.00-12.00

33-23-23

ТОВАРЧІ

ОЛЬГА

ВОЛОДИМИРІВНА

начальник

Іллічівського відділу ДРАЦС


друга п’ятниця місяця

9.00-12.00

38-58-63

НОВИКОВА

ГАННА

ОЛЕКСАНДРІВНА

начальник Орджонікідзевського відділу ДРАЦС


перший вівторок місяця

9.00-12.00

22-30-40

ХОДОС

ТЕТЯНА

Валеріївна

начальник

Приморського відділу ДРАЦС


другий вівторок місяця

9.00-12.00

37-21-21

КОНОП

ЮРІЙ

АНТОНОВИЧ

начальник відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно


перший вівторок місяця

9.00-12.00

52-80-27

Халпахчі

Наталія

євгенівна

начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців і легалізації об’єднань громадян

перший понеділок місяця

9.00-12.00

53-48-83

башко

Марія володимирівна

заступник начальника відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців і легалізації об’єднань громадян (з питань легалізації об’єднань громадян)

перший понеділок місяця

9.00-12.00

47-05-42

 

 Г р а ф і к особистого прийому громадян у Маріупольському міському управлінні юстиції

 

 

БОГОМОЛОВ

ОЛЕКСАНДР

МИКОЛАЙОВИЧ

 

начальник

Маріупольського міського

управління юстиції

вул.Грецька,19

ПОНЕДІЛОК

 

з 9.00 до 12.00

з 13.00 до 16.00

 

ГОРУСТОВИЧ
ОЛЕНА

ОЛЕКСІЇВНА

заступник начальника

Маріупольського міського

управління юстиції

вул.Грецька,19

 

Вівторок

з 9.00 до 12.00

з 13.00 до 16.00

 

АНТОНЧЕНКО

НАТАЛІЯ

ВІКТОРІВНА

 

 

начальник організаційно-правового відділу

вул. Грецька,19

 

Вівторок ЧЕТВЕР

 

з 9.00 до 12.00

з 13.00 до 16.00

 

Яременко

Ірина

іванівна

 

 

начальник Міського відділу ДРАЦС

 

пр .Металургів,37

ВІВТОРОК

 

з 9.00 до 12.00

з 13.00 до 16.00

 

Семикопенко

Наталя Володимирівна

 

 

начальник Жовтневого відділу ДРАЦС

 

пр. Металургів,21

 

Вівторок

 

з 8.30 до 12.00

з 12.45 до 16.30

ТОВАРЧІ

ОЛЬГА

ВОЛОДИМИРІВНА

 

 

начальник Іллічівського відділу ДРАЦС

 

пр. Металургів,229

 

Вівторок СЕРЕДА

 

з 8.30 до 12.00

з 13.00 до 16.30

НОВИКОВА

ГАННА

ОЛЕКСАНДРІВНА

 

 

начальник Орджонікідзевського відділу ДРАЦС

 

бул. 50 років Жовтня, 1

 

 

Вівторок

 

з 8.30 до 12.00

з 13.00 до 16.30

ХОДОС

ТЕТЯНА

ВАЛЕРІЇВНА

начальник Приморського відділу ДРАЦС

 

пр. Нахімова, 158

 

Вівторок ЧЕТВЕР

з 8.30 до 12.00

з 13.00 до 16.30

КОНОП

ЮРІЙ

АНТОНОВИЧ

 

начальник відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

 

вул. Купріна,23 а

Вівторок

з 9.00 до 12.00

з 13.00 до 16.00

 

ХАЛПАХЧІ

НАТАЛІЯ

ЄВГЕНІВНА

 

начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців і легалізації об’єднань громадян

пр. Леніна, 85 а

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ

з 8.00 до 12.00

з 12.45 до 17.00

 

 

з 8.00 до 12.00

з 12.45 до 15.45

башко

Марія володимирівна

заступник начальника відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців і легалізації об’єднань громадян (з питань легалізації об’єднань громадян)

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ

з 8.00 до 12.00

з 12.45 до 17.00

 

 

з 8.00 до 12.00

з 12.45 до 15.45

Сахов

Євген

ВІКТОРОВИЧ

 

начальник Жовтневого

 відділу державної виконавчої служби

вул.Грецька,19

ПОНЕДІЛОК

з 9.00 до 12.00

з 13.00 до 16.00

ТКАЧОВА

СВІТЛАНА

ЛЕОНІДІВНА

 

начальник Іллічівського

 відділу державної виконавчої служби

24 квартал,17

Вівторок

з 9.00 до 12.00

з 13.00 до 17.00

Хаваліц

Іван

Іванович

 

начальник Орджонікідзевського

 відділу державної виконавчої служби

вул. Московська,7

Вівторок ЧЕТВЕР

з 9.00 до 12.00

з 13.00 до 16.00

Бутенко

Ігор

вікторович

 

начальник Приморського

відділу державної виконавчої служби

пров. Дніпропетровський,15

Вівторок

з 9.00 до 12.00

з 12.45 до 16.00

 

 

«Маріупольське міське управління юстиції інформує»

Постановою Кабінету Міністрів України  від 11.02.2016 року № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток  системи надання  безоплатної правової допомоги» передбачена ліквідація 586 територіальних органів Міністерства юстиції на районному та міському рівнях та створення у районних центрах та містах обласного призначення 428 бюро правової допомоги, які забезпечуватимуть українців правовим захистом та надаватимуть доступ до онлайн послуг Міністерства юстиції.

Наслідком реформи буде скорочення понад як 500 державних органів та близько 5 000 чиновників.

Новостворені бюро долучаться до вже створених центрів безоплатної правової допомоги, покривши таким чином всю Україну до рівня районних центрів та міст обласного підпорядкування.

Бюро правової допомоги розпочнуть обслуговувати громадян вже з 1 липня 2016 року.

У них кожен зможе скористатись електронними сервісами Міністерства юстиції України та отримати безоплатну первинну правову допомогу – правову інформацію та консультації.

Соціально незахищені громадяни тут же матимуть доступ і до безоплатної вторинної правової допомоги – складання процесуальних документів та представництва в суді. Утворення бюро не потребуватиме додаткових видатків державного бюджету: їх ресурсне забезпечення здійснюватиметься за рахунок майна і коштів ліквідованих районних та міських управлінь юстиції.

На даний час розпочато процедуру ліквідації Маріупольського міського управління юстиції, яка буде проводитись до 03.05.2016 року. 

 

Мариуполь занял первое место в областном конкурсе по правовому образованию населения 

Мариупольский городской межведомственный координационно-методический совет по правовому образованию населения (МКМС) создан в 2006 году. В настоящее время совет действует под руководством заместителя городского головы Клименко В.С., до 2010 года совет возглавлял заместитель городского головы Давыденко А.В.  В состав совета входят  представители управлений и служб Мариупольского городского совета, представители Мариупольского городского управления юстиции, правоохранительных органов, налоговой службы, общественных организаций, высших учебных  заведений, средств массовой информации, то есть правовое информирование и воспитание населения в Мариуполе осуществляется широкомасштабно, охватывает все слои населения, что постоянно отмечается при подведении итогов областных конкурсов.

С 2007 года Мариупольский городской МКМС по правовому образованию населения стабильно занимает первые места в областных смотрах-конкурсах на лучшую организацию работы данного направления. Не стал исключением и 2012 год. Итоги конкурса подведены на коллегии Главного управления юстиции в Донецкой области, диплом 1-й степени от имени заместителя председателя – руководителя аппарата Донецкой областной госадминистрации, председателя Донецкого областного МКМС по правовому образованию населения В.В.Фомина вручил начальник Главного управления юстиции в Донецкой области С.Е.Тюрин.

 

Порядок реєстрації громадського об'єднання зі статусом юридичної особи

Відповідно до статті 1 Закону України «Про громадські об'єднання» (далі Закон) громадське об'єднання за організаційно-правовою формою створюється, як громадська організація або громадська спілка.
Громадська організація - громадське об'єднання, засновниками та членами (учасниками) якого є фізичні особи.
Громадська спілка - громадське об'єднання, засновниками якого є юридичні особи приватного права, а членами (учасниками) можуть бути юридичні особи приватного права та фізичні особи.
Громадське об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи, підлягає реєстрації в порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців», з урахуванням особливостей, установлених Законом.
Реєстрація громадського об'єднання здійснюється безоплатно управлінням юстиції (далі - уповноважений орган з питань реєстрації), за місцезнаходженням громадського об'єднання.
Для реєстрації громадського об'єднання керівник або особа (особи), яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій, протягом 60 днів з дня утворення громадського об'єднання подають (надсилають поштовим відправленням) до уповноваженого органу з питань реєстрації за місцезнаходженням громадського об'єднання заяву за формою, затвердженою Міністерством юстиції України, до якої додаються:
1. Примірник протоколу установчих зборів;
2. Статут (у двох примірниках);
3. Відомості про керівні органи громадського об'єднання із зазначенням прізвища, ім'я, по батькові (за наявності), дати народження керівника, членів інших керівних органів, посади в керівних органах, контактного номеру телефону та інших засобів зв'язку, а також зазначені відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій, до яких додається письмова згода цієї особи, якщо така особа не була присутня на установчих зборах;
4. Заповнена реєстраційна картка за формою № 1 на проведення державної реєстрації юридичної особи.
Заяву, відомості про керівні органи громадського об'єднання, відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій, заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи, підписує керівник або особа (особи), яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій. Справжність підпису зазначеної особи на заяві про реєстрацію громадського об'єднання засвідчується нотаріально.
Для реєстрації громадської спілки, також додатково подаються документи, які містять відомості щодо структури власності засновників - юридичних осіб та фізичних осіб - власників істотної участі цих юридичних осіб.
У разі якщо засновником (засновниками) громадської спілки є іноземна юридична особа, крім документів, передбачених частиною третьою статті 12 Закону, додатково подається легалізований у встановленому порядку документ про підтвердження реєстрації іноземної юридичної особи в країні її місцезнаходження - витяг із торговельного, банківського або судового реєстру, що відповідає вимогам Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців».
Документи, які відповідно до вимог Закону подаються (надсилаються) до уповноваженого органу з питань реєстрації, мають бути викладені державною мовою.
У разі неподання документів для реєстрації громадського об'єднання протягом 60 днів з дня утворення таке громадське об'єднання не вважається утвореним.
Після отримання заяви та доданих до неї документів уповноважений орган з питань реєстрації протягом семи робочих днів з дня їх отримання приймає рішення про реєстрацію або про відмову у реєстрації громадського об'єднання, про направлення документів на доопрацювання чи про залишення документів без розгляду по суті.
Громадське об'єднання зі статусом юридичної особи може мати відокремлені підрозділи, які утворюються за рішенням відповідного керівного органу громадського об'єднання згідно із статутом. Відокремлені підрозділи громадського об'єднання не є юридичними особами. Відомості про утворені відокремлені підрозділи громадського об'єднання подаються до уповноваженого органу з питань реєстрації за місцезнаходженням громадського об'єднання.

Відмова у реєстрації громадського об'єднання зі статусом юридичної особи, направлення документів на доопрацювання та залишення документів без розгляду

Відмова у реєстрації громадського об'єднання допускається за наявності однієї або сукупності таких підстав:
1. Наявність у статуті та рішеннях, відображених у протоколі про утворення громадського об'єднання, положень, що не відповідають Конституції України, статті 4 Закону України «Про громадські об’єднання» (далі –Закон);
2. Порушення вимог статей 7, 10 Закону.
За наявності підстав для відмови у реєстрації громадського об'єднання, передбачених частиною десятою статті 12 Закону, уповноважений орган з питань реєстрації у межах семиденного строку, приймає рішення у формі наказу про відмову у реєстрації. Невід'ємним додатком до рішення є висновок за результатами правової експертизи, який має бути вмотивованим та містити вичерпні підстави відмови. Висновок складається та підписується спеціалістом з легалізації уповноваженого органу з питань реєстрації та затверджується начальником такого органу. Копія рішення, про відмову у реєстрації, видається (надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення) керівнику або особі (особам), яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій, не пізніше наступного дня після його прийняття. У разі прийняття рішення про відмову у реєстрації громадського об'єднання з підстав, передбачених пунктом 2 частини десятої статті 12 Закону, копія рішення надсилається разом з одним примірником статуту та документами, що подавалися для проведення реєстрації такого об'єднання (крім документів, до яких висловлені зауваження).

Направлення документів на доопрацювання

Уповноважений орган з питань реєстрації у межах семиденного строку, приймає рішення у формі наказу про направлення документів на доопрацювання за наявності однієї або сукупності таких підстав:

невідповідність таких документів вимогам статей 8, 9, 11 Закону;

виявлення у статуті громадського об'єднання положень, які суперечать цьому Закону (крім статті 4) та іншим законам України;

порушення порядку створення громадського об'єднання як юридичної особи, встановленого законом:


а) наявність обмежень на зайняття відповідних посад, встановлених законом щодо осіб, які зазначені як керівник, посадові особи інших керівних органів громадського об'єднання;
б) невідповідність відомостей, вказаних у реєстраційній картці на проведення державної реєстрації громадського об'єднання як юридичної особи, відомостям, зазначеним у документах, що подані для проведення реєстрації громадського об'єднання.

У разі прийняття рішення про направлення громадському об'єднанню поданих документів на доопрацювання копія рішення видається (надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення) керівнику або особі (особам), яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій, не пізніше наступного дня після його прийняття, разом з одним примірником статуту та документами, що подавалися для проведення реєстрації такого об'єднання (крім документів, до яких висловлені зауваження у висновку).

Залишення документів без розгляду по суті

Уповноважений орган з питань реєстрації приймає рішення про залишення документів без розгляду по суті за наявності однієї або сукупності таких підстав:

документи подані не в повному обсязі;

неповнота відомостей у поданих громадським об'єднанням документах, яку не можна усунути без прийняття рішення про залишення документів без розгляду по суті;

документи подані особою, яка не має на це повноважень;

документи подано з порушенням строку подання документів для реєстрації громадського об'єднання;

громадське об'єднання протягом шести місяців з дня отримання копії рішення про відмову у реєстрації громадського об'єднання з підстав, передбачених пунктом 2 частини десятої статті 12 Закону, про направлення документів на доопрацювання, залишення документів без розгляду по суті не подало до уповноваженого органу з питань реєстрації виправлених документів.





У разі прийняття рішення про залишення документів без розгляду уповноважений орган з питань реєстрації у межах семиденного строку, видає (надсилає рекомендованим листом з повідомленням про вручення) керівнику або особі (особам), яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій, копію рішення у формі наказу про залишення документів без розгляду по суті, один примірник статуту та документи, що подавалися для проведення реєстрації громадського об'єднання.

За відсутності підстав для відмови у реєстрації громадського об'єднання, для направлення документів на доопрацювання, або для залишення документів без розгляду по суті, уповноважений орган з питань реєстрації у межах семиденного строку:

приймає рішення у формі наказу про реєстрацію громадського об'єднання;

вносить до Реєстру громадських об'єднань відомості про зареєстроване громадське об'єднання та забезпечує внесення відомостей про зареєстроване громадське об'єднання як юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців;

видає (надсилає рекомендованим листом з повідомленням про вручення) керівнику або особі (особам), яка має право представляти громадське об'єднання для здійснення реєстраційних дій, виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - виписка з Єдиного державного реєстру), свідоцтво про реєстрацію громадського об'єднання як громадської організації чи громадської спілки установленого Кабінетом Міністрів України зразка (далі - свідоцтво про реєстрацію) та один примірник статуту з відміткою про реєстрацію.





Громадське об'єднання протягом шести місяців з дня отримання копії рішення про відмову у реєстрації громадського об'єднання з підстав, передбачених пунктом 2 частини десятої статті 12 Закону, про направлення документів на доопрацювання, залишення документів без розгляду по суті може усунути недоліки та подати документи уповноваженому органу з питань реєстрації у тому ж порядку. У разі виявлення у статуті громадського об'єднання положень, які суперечать Закону та іншим законам України (крім випадків, невідповідності Конституції України та статті 4 Закону), рішення про внесення змін до статуту громадського об'єднання приймається на установчих зборах громадського об'єднання. Уповноважений орган з питань реєстрації зобов'язаний протягом п'яти робочих днів з дня надходження документів після усунення недоліків прийняти рішення про реєстрацію громадського об'єднання.
Громадське об'єднання, яке протягом шести місяців з дня отримання копії рішення про відмову у реєстрації громадського об'єднання з підстав, передбачених пунктом 2 частини десятої статті 12 Закону, про направлення документів на доопрацювання, залишення документів без розгляду по суті не подало документи після усунення недоліків уповноваженому органу з питань реєстрації в порядку, визначеному цією статтею, не вважається утвореним.
У випадку незгоди з рішенням уповноваженого органу з питань реєстрації рішення, дії чи бездіяльність уповноваженого органу з питань реєстрації, щодо прийняття рішення про реєстрацію громадського об'єднання можуть бути оскаржені до суду в порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства України.

Легалізація громадське об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи

Відповідно до Закону України «Про Громадське об'єднання», громадське об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи, повідомляє про своє утворення уповноважений орган з питань реєстрації протягом 60 днів з дня його утворення.
Для повідомлення про утворення громадського об'єднання його засновники або особа (особи), уповноважена представляти громадське об'єднання, подають (надсилають поштовим відправленням) до уповноваженого органу з питань реєстрації за місцезнаходженням громадського об'єднання заяву за формою, затвердженою Міністерством юстиції України, до якої додаються:

примірник оригіналу або нотаріально засвідчена копія протоколу установчих зборів;

відомості про засновників громадського об'єднання із зазначенням прізвища, ім'я, по батькові (за наявності), дати народження, адреси місця проживання, а в разі якщо засновником є юридична особа приватного права, - її найменування, місцезнаходження, ідентифікаційного коду;

відомості про особу (осіб), уповноважену представляти громадське об'єднання, із зазначенням прізвища, ім'я, по батькові (за наявності), дати народження, контактного номера телефону та інших засобів зв'язку, до яких додається письмова згода цієї особи.





Заява підписується засновниками громадського об'єднання або особою (особами), уповноваженою представляти громадське об'єднання, а справжність їх підписів засвідчується нотаріально.
За відсутності підстав, зазначених у пункті 1 частини 10 статті 12 Закону, та відповідності поданих документів вимогам статей 7-10 Закону уповноважений орган з питань реєстрації протягом п'яти робочих днів з дня отримання документів, передбачених частиною другою цієї статті, приймає рішення про прийняття письмового повідомлення та вносить відомості про громадське об'єднання до Реєстру громадських об'єднань. Копія рішення про прийняття письмового повідомлення надається (надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення) засновникам громадського об'єднання або особі (особам), уповноваженій представляти громадське об'єднання, не пізніше наступного дня після його прийняття.
За наявності підстав, зазначених у пункті 1 частини 10 статті 12 Закону, у разі невідповідності поданих документів вимогам статей 7-10 Закону уповноважений орган з питань реєстрації у межах п'ятиденного строку, приймає рішення про неприйняття повідомлення про утворення громадського об'єднання, яке має бути вмотивованим та містити вичерпні підстави неприйняття повідомлення про утворення. Копія зазначеного рішення надається (надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення) засновникам громадського об'єднання або особі (особам), уповноваженій представляти громадське об'єднання, не пізніше наступного дня після його прийняття.
Після усунення виявлених недоліків громадське об'єднання може повторно подати, необхідні для прийняття повідомлення про утворення громадського об'єднання, документи до уповноваженого органу з питань реєстрації, який приймає рішення про прийняття повідомлення про утворення цього громадського об'єднання, протягом трьох робочих днів з дня отримання документів, якими усунено такі невідповідності.
Для отримання статусу юридичної особи громадське об'єднання, яке здійснює діяльність без статусу юридичної особи, за рішенням вищого органу управління може звернутися для проведення процедури реєстрації в порядку, визначеному для реєстрації громадського об'єднання зі статусом юридичної особи.



Відділ легалізації
об’єднань громадян
реєстраційної служби
Маріупольського міського
управління юстиції