Обращения граждан

Видеогалерея

Афиша выходного дня

Центр предоставления административных услуг

Общественный совет

Калькулятор субсидий

Контакт-центр г.Мариуполь

Фотогалерея

Державна підтримка енергозбереження
Государственный реестр избирателей
Телефон доверия

Вакансии 2

Перелік документів для конкурсу

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантних посад у відділах апарату міської ради

Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб у Маріупольській міській раді та її структурних підрозд

19.01.2017

Департамент культурно-громадського розвитку Маріупольської міської ради оголошує конкурс з 18 січня 2017 року

1. На посади:

- директор комунальної установи «Міський Палац культури»;

- директор комунальної установи «Міський Палац культури «Чайка»;

- директор комунальної установи «Міський Будинок культури ім.Т.Каци сел.Сартана»;

 - директор комунальної установи «Міський Будинок культури сел.Каменськ»;

- директор  комунальної установи «Маріупольский краєзнавчий музей»;

- директор  комунальної установи «Централізована бібліотечна система для дорослих».

Документи на конкурс приймаються в 30-денний термін після опублікування  оголошення в пресі.

ВИМОГИ: громадянство України, повна вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіння державною мовою, досвід роботи на керівних посадах в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях усіх форм власності не менше трьох років та здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

ДОКУМЕНТИ: заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";

автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості; копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту; два рекомендаційні листи довільної форми;

мотиваційний лист довільної форми; проект програми розвитку закладу культури на один і п’ять років.

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки та умови оплати праці надається за адресою: вул.Георгіївська, буд. 47, м. Маріуполь, 87510, к. 3; тел. 40-98-51. E-mail: mtkultura@ukr.net  

 


16.01.2017

Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

- головний спеціаліст виробничо-технічного відділу управління житлово-комунального господарства (1 вакансія на час відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею п’ятирічного віку основного працівника);

- провідний спеціаліст відділу з забезпечення в сфері державних закупівель та договірних відношень управління розвитку комунальної власності (1 вакансія на час відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника);

- провідний спеціаліст відділу ремонтів об’єктів комунальної власності управління розвитку комунальної власності (1 вакансія).

Основні вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта, стаж роботи та кваліфікація відповідно до вимог посадових інструкцій, знання державної мови, ПК.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається відділом правового та кадрового забезпечення департаменту.

Особам, які мають намір прийняти участь у конкурсі, необхідно протягом 30 календарних днів з дня виходу оголошення про проведення конкурсу подати документи в відділ правового та кадрового забезпечення департаменту (м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 5, кабінет № 205, т. 40-47-11).

Дату виходу даного оголошення вважати датою оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади.

 

12.01.2017

«Маріупольська міська рада 12.01.2017 р.. оголошує конкурс на заміщення вакантних посад виконавчих органів міської ради:

начальника відділу комунального господарства Кальміуської районної адміністрації;

начальника відділу з обліку та фінансово-економічної діяльності Центральної районної адміністрації.

Основні вимоги: громадянство України, повна вища освіта, досвід роботи та кваліфікація відповідно до вимог посадової інструкції, знання державної мови,  ПК.

З порядком та умовами проведення конкурсу можна ознайомитись на сайті Маріупольської міської ради в розділі «Вакансії».

Додаткову інформацію можна отримати в управлінні планування та розвитку персоналу міської ради.

Особи, які бажають прийняти участь у конкурсі, повинні протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення у друкованому виданні надати документи до управління планування та розвитку персоналу  міської ради (вул.Енгельса 26/2, каб. 25, тел.. (068) 755 51 89).

 

Виконком Сартанської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

Начальника відділу бухгалтерського обліку - головного бухгалтера виконкому селищної ради.

Вимоги:

-  громадянство України,

- мати вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста або не нижче другого рівня вищої освіти за відповідними освітнім ступенем магістра,

- стаж роботи за фахом не менше двох років

-  знання державної мови

Особи, які бажають прийняти участь у конкурсі, повинні протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення у друкованому виданні надати документи до Сартанської селищної ради (вул.Челюскінців, 67 А, к.2,  т.54-02-15).

 


10.01.2017

«Маріупольська міська рада 30.12.2016р. оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного  спеціаліста відділу комунального господарства Приморської районної адміністрації міської ради.

Вимоги:

повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;

-стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на держслужбі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;

-довершене володіння програмним комплексом MS Office.

Обов’язки:

- здійснення контролю за своєчасною обробкою звернень громадян;

- здійснення контролю за якістю робіт з ремонту об'єктів благоустрою;

- розгляд звернень громадян, підготовка відповідей заявникам.

-організація роботи комісії з безкоштовного ремонту житла пільгової категорії громадян;

- сприяння та контроль за реалізацією програми «Затишний двір»;

- надання консультативної допомоги у створенні ОСББ;

- здійснення контролю за реалізацією місцевих програм ОСББ.

Основні вимоги: громадянство України, знання державної мови.

З порядком та умовами проведення конкурсу можна ознайомитись на сайті Маріупольської міської ради в розділі «Вакансії».

Додаткову інформацію можна отримати в управлінні планування та розвитку персоналу міської ради.

Особи, які бажають прийняти участь у конкурсі, повинні протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення у друкованому виданні надати документи до управління планування та розвитку персоналу  міської ради (вул.Енгельса 26/2, каб. 25, тел.. (068) 755 51 89).

 


27.12.2016

Управління соціального захисту населення Кальміуського району Маріупольської міської ради оголошує конкурс на заміщення наступних вакантних посад (газета «Маріупольський портовик» від 24.12.2016 № 51):

-провідний спеціаліст відділу прийому громадян – 1 шт.од.;

-державний соціальний інспектор відділу державних соціальних інспекторів (на час відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) -1 шт.од.;

 -провідний спеціаліст відділу автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат-1 шт.од.;

-провідний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян-1 шт.од.;

-головний спеціаліст відділу прийняття рішень відносно надання соціальної допомоги та компенсацій (на час відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку)- 1 шт.од.

Основні вимоги:

- громадянство України;

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.  

- вільне володіння українською мовою; 

- навички роботи на ПК;

стаж роботи для головного спеціаліста  за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не  менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;  стаж роботи для провідного спеціаліста за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді  спеціаліста 1 категорії  не  менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років; стаж роботи для державного соціального інспектора не менше ніж 2 роки в органах місцевого самоврядування.

 З основними функціональними обов’язками, розміром та умовами оплати праці, порядком проведення конкурсу можна ознайомитися у відділі кадрово-правової роботи управління.

 Особам, які бажають прийняти участь у конкурсі, необхідно протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення надати до управління документи:

- заяву;

- особову картку форми П2-ДС з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- декларацію про доходи за 2015 рік;

- копію диплома про освіту;

- копію паспорта;

- копію військового квитка.

Адреса: вул. Чукаріна В.І.,17.

Контактний тел. 472826.

 

19.12.2016

Маріупольська міська рада 20.12.2016р. оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу виконання видатків соціальної сфери управління доходів департаменту фінансів

Вимоги:

повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;

-стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на держслужбі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;

-довершене володіння програмним комплексом MS Office.

Обов’язки:

приймає участь в складанні проекту бюджету та пояснювальної записки до квартальних та річного звітів та звітних форм фінансовому органу вищого рівня щодо заходів, спрямованих на соціальний захист населення по видаткам окремих видів державної соціальної допомоги за рахунок субвенції з державного бюджету на підставі відповідних розрахунків та бюджетних запитів, наданих установами та органами місцевого самоврядування;

приймає та аналізує квартальні та рiчнi форми фінансової, бюджетної та іншої звітності головних розпорядників бюджетних коштів;

здійснює облік виконання видатків місцевого бюджету на соціальний захист, перевіряє, аналізує та приймає кошториси витрат, звіти і паспорти бюджетних програм;

приймає участь у розгляді листів, заяв та скарг громадян, установ і організацій з питань, які відносяться до компетенції відділу;

здійснює методологічну  та практичну допомогу установам з питань соціального захисту населення.

Основні вимоги: громадянство України, знання державної мови.

З порядком та умовами проведення конкурсу можна ознайомитись на сайті Маріупольської міської ради в розділі «Вакансії».

Додаткову інформацію можна отримати в управлінні планування та розвитку персоналу міської ради.

Особи, які бажають прийняти участь у конкурсі, повинні протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення у друкованому виданні надати документи до управління планування та розвитку персоналу міської ради (вул.Енгельса 26/2, каб. 25, тел. (068) 755 51 89).

 

28.11.2016

Управління соціального захисту населення Приморського району Маріупольської міської ради оголошує конкурс з 26 листопада 2016 року (газета «Маріупольський портовик», від 26.11.2016, № 47 (3427) на заміщення вакантних посад:

головний державний соціальний інспектор відділу державних соціальних інспекторів – 3 штат.од.

головний спеціаліст-юрисконсульт відділу з адміністративних та кадрово-правових питань – 1 штат.од.

Документи на конкурс приймаються в 30-денний термін після опублікування  оголошення в пресі.

ВИМОГИ: громадянство України, повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, володіння українською діловою мовою, досвід роботи на  ПК, стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування чи на державній службі не менше 1-го року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3-х років (для головного державного соціального інспектора стаж роботи в органі соціального захисту населення не менше 1-го року)

ДОКУМЕНТИ: заява на участь у конкурсі, заповнена особова картка ф.П-2ДС;  диплом з додатком про освіту (копія); декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік; паспорт громадянина України (копія); військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов'язаних); дві фотокартки (розмір 4 х 6).

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки та умови оплати праці надається за адресою: пр. Адм. Луніна, буд. 89, м. Маріуполь, 87510; тел. 47-68-11. 

 

25.11.2016

Управління культури і туризму Маріупольської міської ради оголошує конкурс з 28 листопада 2016 року на посаду директора комунальної установи «Музей історії і етнографії греків Приазов’я».

Документи на конкурс приймаються в 30-денний термін після опублікування оголошення в пресі.

ВИМОГИ: громадянство України, повна вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіє державною мовою, має досвід роботи на керівних посадах в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях усіх форм власності не менше трьох років та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

ДОКУМЕНТИ:

- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";

- автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості; копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту; два рекомендаційні листи довільної форми;

- мотиваційний лист довільної форми; проект програми розвитку закладу культури на один і п’ять років.

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки та умови оплати праці надається за адресою: вул.Георгіївська, буд. 47, м. Маріуполь, 87510, к. 3; тел. 40-98-51. е-mail: mtkultura@ukr.net

 


21.11.2016

Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

- головний спеціаліст відділу планово-контрольної роботи та реформування житлово-комунального господарства управління житлово-комунального господарства (1 вакансія на час відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника);
- провідний спеціаліст відділу планово-контрольної роботи та реформування житлово-комунального господарства управління житлово-комунального господарства (1 вакансія на час відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника);
- начальник виробничо-технічного відділу управління житлово-комунального господарства (1 вакансія)
- головний спеціаліст виробничо-технічного відділу управління житлово-комунального господарства (1 вакансія на час відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею п’ятирічного віку основного працівника);
- провідний спеціаліст виробничо-технічного відділу управління житлово-комунального господарства (1 вакансія на час відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника);
- спеціаліст 1 категорії виробничо-технічного відділу управління житлово-комунального господарства (1 вакансія)
- провідний спеціаліст відділу сприяння створенню та реєстрації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків управління з питань розвитку та підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (1 вакансія);
- спеціаліст 1 категорії відділу сприяння створенню та реєстрації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків управління з питань розвитку та підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (1 вакансія);
- провідний спеціаліст відділу розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків управління з питань розвитку та підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (1 вакансія);
- спеціаліст 1 категорії відділу розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків управління з питань розвитку та підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (1 вакансія);
- спеціаліст 1 категорії відділу інформування з питань створення та розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків управління з питань розвитку та підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (1 вакансія);
- провідний спеціаліст відділу ремонтів об’єктів комунальної власності управління розвитку комунальної власності (1 вакансія).
Основні вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта, стаж роботи та кваліфікація відповідно до вимог посадових інструкцій, знання державної мови, ПК.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається відділом правового та кадрового забезпечення департаменту.
Особам, які мають намір прийняти участь у конкурсі, необхідно протягом 30 календарних днів з дня виходу оголошення про проведення конкурсу подати документи в відділ правового та кадрового забезпечення департаменту (м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 5, кабінет № 205, т. 40-47-11).
Дату виходу даного оголошення вважати датою оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади.

 

 

10.11.2016

Маріупольська міська рада 08.11.2016 р. оголошує конкурс на заміщення вакантних посад виконавчих органів міської ради:

1. Головний спеціаліст-бухгалтер управління культури і туризму міської ради

Вимоги:

повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;

стаж роботи на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах не менше 3 років;

знання законодавчої бази у сфері бухгалтерського обліку;

володіння програмним комплексом Microsoft Office, Excel, програмами з бухгалтерського обліку.

Обов’язки:

виконання роботи щодо бухгалтерського обліку майна, коштів, фондів у галузі культури;

здійснення операцій, пов’язаних з рухом грошових коштів на рахунок в органах Державного казначейства та в становах банків, товарно-матеріальних цінностей;

складання місячної, квартальної та річної звітності по галузі культури та управління щодо Державного статистичного спостереження, Казначейського, Пенсійного, Податкового обліку, та інших звітів стосовно бухгалтерського обліку управління

2.Головний спеціаліст-економіст управління культури і туризму

Вимоги:

повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;

стаж роботи на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах не менше 3 років;

володіння програмним комплексом Microsoft Office, Excel.

Обов’язки:

робота з обліку виконання зведеного кошторису загального та спеціального фондів, облік змін, що вносяться у встановленому порядку до зведеного кошторису по доходах і видатках за загальним та спеціальним фондами;

виконання роботи з формування, ведення та зберігання даних економічної інформації, внесення змін у довідкову та нормативну інформацію, що використовується у оброблені даних;

ведення обліку фінансування підвідомчих установ в межах виділених асигнувань, обліку планів асигнувань підвідомчих установ та обліку змін до них.

Основні вимоги: громадянство України, знання державної мови.

З порядком та умовами проведення конкурсу можна ознайомитись на сайті Маріупольської міської ради в розділі «Вакансії».

Додаткову інформацію можна отримати в управлінні планування та розвитку персоналу міської ради.

Особи, які бажають прийняти участь у конкурсі, повинні протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення у друкованому виданні надати документи до управління планування та розвитку персоналу  міської ради (вул.Енгельса 26/2, каб. 25, тел.. (068) 755 51 89).

 

 

8.11.2016

Управління освіти Маріупольської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

- головний спеціаліст планово-фінансового відділу (2 вакансії);

- спеціаліст І категорії планово-фінансового відділу (1 вакансія);

- спеціаліст І категорії відділу обліку та звітності (1 вакансія);

- спеціаліст І категорії відділу кадрово-правової роботи (1 вакансія).

Основні вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра, стаж роботи на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах не менше 3 років (для головного спеціаліста), кваліфікація відповідно до вимог посадових інструкцій, знання державної мови, вільне володіння українською мовою, програмним комплексом Microsoft Office, Excel.

Особи, які мають намір прийняти участь у конкурсі, протягом 30 календарних днів з дня виходу оголошення про проведення конкурсу подають конкурсній комісії такі документи: заява на участь у конкурсі, заповнена особова картка ф.П-2ДС з відповідними додатками;  копії документів про освіту; декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік; паспорт громадянина України (копія); трудова книжка (копія); військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов'язаних); дві фотокартки (розмір 4 х 6).

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці можна отримати за адресою м. Маріуполь, пр. Миру, 79-б, каб. № 1, т.33 65 90).

Оголошення про конкурс опубліковано в газеті «Без посредников» №44(277) від 08-14  листопада 2016 року.

 


1.11.2016

Управління соціального захисту населення Центрального району Маріупольської міської ради оголошує конкурс з 01.11.2016 на заміщення вакантних посад:

-Головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку — 1 шт.од.;

-Головного спеціаліста  відділу   контролю за правильністю призначення і виплати пенсій, взаємодії з соціальними фондами, громадськими організаціями та засобами масової інформації (тимчасова, на час відпустки основного працівника для догляду за дитиною) — 1 шт.од.;  

-Спеціаліста 1 категорії відділу прийому громадян — 1 шт.од.;

-Спеціаліста 1 категорії відділу прийому громадян  (тимчасова, на час відпустки   основного працівника для догляду за дитиною) — 1 шт.од.;

-Спеціаліста 1 категорії відділу прийняття рішень щодо надання соціальної

допомоги та компенсацій — 2 шт.од.;

-Спеціаліста 1 категорії відділу автоматизованої виплати допомоги та компенсації (тимчасова, на час відпустки основного працівника для догляду за дитиною) — 1 шт.од.

-Спеціаліста 1 категорії відділу інформаційного забезпечення та автоматизованої обробки інформації — 1 шт. од.;

Основні  вимоги:  громадянство  України;  повна  вища  освіта  за  освітньо-кваліфікаційним  рівнем  спеціаліста,  магістра  або  базова  вища  освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра (для спеціаліста 1 категорії; для головних спеціалістів  стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років; для спеціаліста 1 категорії - без вимог до стажу; вільне володіння українською мовою; знання ПК.

З основними функціональними обов’язками, розміром та умовами оплати праці, порядком проведення конкурсу можна ознайомитися у відділі кадрово-правової роботи управління.

Особам, які бажають прийняти участь у конкурсі, необхідно протягом 30 календарних  4 х 6 см, декларацію про доходи за 2015 рік, копію документа про освіту, копію документа, який посвідчує особу, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних). Адреса: пр. Металургів 35, кімната № 28. Контактний телефон 33-80-52. 

 


27.10.2016

Маріупольська міська рада 25.10.2016р. оголошує конкурс на заміщення вакантних посад виконавчих органів міської ради:

1.Спеціаліст 1 категорії відділу з питань охорони праці департаменту з питань екології, енергоменеджменту, охорони праці та цивільної безпеки

Вимоги:

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра;

- володіння програмним комплексом Microsoft Office, Excel;

- без вимог до стажу роботи.

Обов’язки:

- координація роботи з питань щодо забезпечення охорони праці на підприємствах, установах, організаціях міста;

- розслідування нещасних випадків на виробництві та у побуті згідно законодавства України;

- ведення обліку та аналізу нещасних випадків на виробництві та у побуті;

- участь в організації та проведенні навчання з питань охорони праці керівників та спеціалістів підприємств, установ та організацій усіх форм власності.

2.Начальник відділу з питань охорони праці департаменту з питань екології, енергоменеджменту, охорони праці та цивільної безпеки

Вимоги:

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра або післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією;

- стаж роботи на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 3 року або в інших сферах не менше 5 років;

- володіння програмним комплексом Microsoft Office, Excel.

Обов’язки:

- розробка, організація та контроль виконання основних заходів з питань цивільного захисту та охорони праці в місті;

- організаційне та безпосереднє забезпечення роботи секретаріату міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;

- організація навчання, оповіщення та інформування населення у разі виникнення надзвичайної ситуації.

3. Головний спеціаліст відділу з питань енергоменеджменту департаменту з питань екології, енергоменеджменту, охорони праці та цивільної безпеки.

Вимоги:

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра або післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією;

- стаж роботи на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах не менше 3 років;

- володіння програмним комплексом Microsoft Office, Excel.

Обов’язки:

- робота в напрямку розробки планів та заходів по зменшенню викидів діоксиду вуглецю серед підприємств, установ та організацій всіх форм власності, а також серед промислових підприємств, комбінатів та заводів, які розташовані на території міста Маріуполя;

- виконання та втілення в життя умов «Угоди мерів», розробка плану для сталого енергетичного розвитку;

- впровадження міської програми моніторингу споживання енергоресурсів, збір річних показників енергоносіїв бюджетних будівель.

Основні вимоги: громадянство України, знання державної мови.

З порядком та умовами проведення конкурсу можна ознайомитись на сайті Маріупольської міської ради в розділі «Вакансії».

Додаткову інформацію можна отримати в управлінні планування та розвитку персоналу міської ради.

Особи, які бажають прийняти участь у конкурсі, повинні протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення у друкованому виданні надати документи до управління планування та розвитку персоналу  міської ради (вул.Енгельса 26/2, каб. 25, тел.. (068) 755 51 89).

 


20.10.2016

Управління соціального захисту населення Лівобережного району Маріупольської міської ради 20.10.2016 (газета «Вестник Приазовья» № 40 від 18.10.2016)  оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

- провідного спеціаліста відділу грошових виплат та компенсацій – 1 шт.од.;

- державного соціального інспектор сектору державних соціальних інспекторів – 1 шт.од.;

- головного спеціаліста відділу прийому громадян – 1 шт.од.;

- спеціаліста відділу прийому громадян – 1 шт.од.;.

Документи на конкурс приймаються в 30-денний термін після публікації оголошення в пресі та на веб-сайті Маріупольської міської ради.

До участі у конкурсі запрошуються особи з обмеженими фізичними можливостями.

Основні вимоги: громадянство України, повна вища освіта, досвід роботи та кваліфікація відповідно до вимог посадової інструкції, знання державної мови,  ПК.

ДОКУМЕНТИ: особова картка П-2 ДС; дві фотокартки розміром 4 х 6 см, копія диплома; декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік, копія документа, який посвідчує особу; копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки та умови оплати праці надається за адресою: пр. Перемоги, 16, кімната 405, довідки за телефоном 22-24-43


19.10.2016

Маріупольська міська рада 18.10.2016р. оголошує конкурс на заміщення вакантних посад виконавчих органів міської ради:

1. Спеціаліст 1 категорії відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб департаменту адміністративних послуг

Вимоги:

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра;

- володіння програмним комплексом Microsoft Office, Excel;

- без вимог до стажу роботи.

Обов’язки:

- опрацювання документів з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;

- здійснення реєстрації (зняття з реєстрації) місця проживання/перебування фізичних осіб;

 -формування  інформації  про реєстрацію місця проживання/перебування особи для її передачі до реєстру, внесення даних до реєстру територіальної громади, Єдиного державного демографічного реєстру;

- підготовка та надсилання повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання особи, у разі здійснення місця проживання одночасно із зняттям                 з реєстрації;

- підготовка  довідок  про  реєстрацію  або  зняття  з  реєстрації  місця проживання/перебування осіб;

- підготовка відповідей на листи, скарги та заяви громадян;

- ведення  діловодства  у  відділі. 

2. Головний спеціаліст відділу аналітично-правового забезпечення департаменту адміністративних послуг

Вимоги:

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра або післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією;

- стаж роботи на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах не менше 3 років;

- володіння програмним комплексом Microsoft Office, Excel.

Обов’язки:

- технічне   опрацювання   інформації,   отриманої від структурних підрозділів Департаменту, виконавчих органів міської ради та органів  державної виконавчої влади, адміністративних органів;

- контроль за додержанням термінів і своєчасністю  надання адміністративними органами підсумкової інформації;

- аналітична  робота  з  питань  вивчення  стану  надання  адміністративних послуг;

- узагальнення інформації про стан роботи Департаменту за тиждень, місяць, квартал, півріччя, рік;

- допомога працівникам Департаменту у зборі та підготовці довідкових матеріалів;

- допомога працівникам виконавчих органів міської ради, місцевих та регіональних органів державної виконавчої влади стосовно  організації роботи з надання адміністративних послуг;

- підготовка відповідей на листи, скарги та заяви громадян.

3. Спеціаліст 1 категорії відділу конкурентного опрацювання та аналізу ринку тендерного управління

Вимоги:

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра;

- знання основних законів України та законодавчих нормативних документів щодо проведення державних закупівель;

- знання принципів роботи системи Prozorro.

 Обов’язки:

- підготовка та подання пропозицій щодо проведення моніторингу та аналізу цінових пропозицій на роботи, послуги, товари;

- аналіз та перевірка технічних завдань розпорядників бюджетних коштів;

- ведення звітності щодо здійснення процедур закупівель, підготовка відповідної інформації та відповідей на запити підприємств, установ з питань, що стосуються своєї компетенції.

4. Спеціаліст 1 категорії відділу закупівель тендерного управління

Вимоги:

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра;

- знання основних законів України та законодавчих нормативних документів щодо проведення державних закупівель;

- знання принципів роботи системи Prozorro;

- системність мислення.

Обов’язки:

- подання пропозицій та підготовка рішень тендерного комітету, ведення необхідної звітності щодо процедур закупівель;

- проведення аналізу та перевірки тендерної документації, оголошень, технічних завдань розпорядників бюджетних коштів;

- проведення прозорої системи закупівель товарів та послуг під поточні потреби виконкому міської ради;

- виконання роботи з формування, ведення та зберігання даних та інформації стосовно процедур тендерної закупівлі товарів, робіт і послуг.

Основні вимоги: громадянство України, знання державної мови.

З порядком та умовами проведення конкурсу можна ознайомитись на сайті Маріупольської міської ради в розділі «Вакансії».

Додаткову інформацію можна отримати в управлінні планування та розвитку персоналу міської ради.

Особи, які бажають прийняти участь у конкурсі, повинні протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення у друкованому виданні надати документи до управління планування та розвитку персоналу  міської ради (вул.Енгельса 26/2, каб. 25, тел.. (068) 755 51 89).

 


11.10.2016

Маріупольська міська рада 11.10.2016р. оголошує конкурс на заміщення вакантних посад виконавчих органів міської ради:

1.Головний спеціаліст відділу діловодства та протоколу управління з адміністративних питань і звернень.

Вимоги:

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;

- стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на держслужбі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;

- вільне володіння англійською мовою;

- володіння програмним комплексом Microsoft Office.

Обов’язки:

- здійснення організаційно-протокольного забезпечення заходів внутрішньодержавного характеру, що проводяться у Маріупольській міській раді;

- здійснення організаційно-протокольного забезпечення візитів міського голови та його заступників у межах України;

- ведення протоколів нарад;

- організація протокольних заходів;

- організація зустрічей делегацій;

- організація візитів міського голови та його заступників в межах України;

- контроль за виконанням протокольних доручень.

2.Провідний спеціаліст відділу діловодства та протоколу управління з адміністративних питань і звернень

Вимоги:

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;

- стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на держслужбі на посаді спеціаліста 1 або 2 категорії не менше 1 року або в інших сферах управління не менше 2 років;

- вільне володіння англійською мовою;

- володіння програмним комплексом Microsoft Office.

Обов’язки:

- здійснення прийому, реєстрації, обліку всієї вхідної кореспонденції відповідно до «Інструкції з діловодства» та передача вхідної кореспонденції, відповідно до розподілу обов’язків, керівним працівникам міської ради та виконавцям;

- здійснення своєчасного доведення документів до виконавців згідно з резолюцією керівників;

- ведення архівної справи;

- контроль за виконанням протокольних доручень;

3.Спеціаліст 1 категорії відділу діловодства та протоколу управління з адміністративних питань і звернень (2 шт.од.)

Вимоги:

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра;

- вільне володіння англійською мовою;

- володіння програмним комплексом Microsoft Office.

Обов’язки:

- здійснення організаційно-протокольного забезпечення заходів внутрішньодержавного характеру, що проводяться у Маріупольській міській раді;

- здійснення організаційно-протокольного забезпечення візитів міського голови та його заступників у межах України;

- ведення протоколів нарад;

- організація протокольних заходів;

- організація зустрічей делегацій;

- організація візитів міського голови та його заступників в межах України;

- контроль за виконанням протокольних доручень.

4.Спеціаліст 1 категорії–юрисконсульт відділу правової роботи управління земельних відносин

Вимоги:

- вища юридична освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра;

- без вимог до стажу роботи.

Обов’язки:

- прийняття участі у розробці проектів розпорядчих документів, положень;

- прийняття участі в судових засіданнях;

- розгляд скарг, звернень громадян, листів юридичних та фізичних осіб.

5.Головний спеціаліст організаційного відділу Лівобережної районної адміністрації

Вимоги:

- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;

- стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на держслужбі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;

- володіння програмним комплексом Microsoft Office.

Обов’язки:

- підготовка проектів розпоряджень голови райадміністрації, рішень колегії райадміністрації, протоколів сходів громадян, громадських слухань,

- участь в організації роботи органів самоорганізації населення з  виконання заходів з проведення  міських конкурсів «Наш двір», «Міні-проектів місцевого розвитку».

- своєчасний та якісний розгляд звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

- участь у розробці організаційно-методичних документів.

Основні вимоги: громадянство України, знання державної мови.

З порядком та умовами проведення конкурсу можна ознайомитись на сайті Маріупольської міської ради в розділі «Вакансії».

Додаткову інформацію можна отримати в управлінні планування та розвитку персоналу міської ради.

Особи, які бажають прийняти участь у конкурсі, повинні протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення у друкованому виданні надати документи до управління планування та розвитку персоналу  міської ради (вул.Енгельса 26/2, каб. 25, тел.. (068) 755 51 89).

 

 

10.10.2016

Управління соціального захисту населення Приморського району Маріупольської міської ради оголошує конкурс з 08 жовтня 2016 року (газета «Маріупольський портовик», від 08.10.2016, № 40 (3420) на заміщення вакантних посад:

- головний спеціаліст сектору прийому громадян відділу грошових виплат і компенсацій – 2 штат. од.

- спеціаліст І категорії сектору прийому громадян відділу грошових виплат і компенсацій – 3 штат. од.

- спеціаліст І категорії сектору прийняття рішень відділу грошових виплат і компенсацій – 1 штат. од.

- спеціаліст І категорії сектору автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням пенсій і соціальних виплат – 2 штат. од.

Документи на конкурс приймаються в 30-денний термін після опублікування  оголошення в пресі.

ВИМОГИ: громадянство України, повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, володіння українською діловою мовою, досвід роботи на  ПК, стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування чи на державній службі не менше 3-х років або стаж роботи за фахом в інших сферах (для спеціалістів І категорії стаж роботи до 1-го року та наявність диплому бакалавра за освітньо-кваліфікаційним рівнем)

ДОКУМЕНТИ: заява на участь у конкурсі, заповнена особова картка ф.П-2ДС;  диплом з додатком про освіту (копія); декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік; паспорт громадянина України (копія); військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов'язаних); дві фотокартки (розмір 4 х 6).

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки та умови оплати праці надається за адресою: пр. Адм. Луніна, буд. 89, м. Маріуполь, 87510; тел. 47-68-11.


05.10.2016

Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

- спеціаліст 1 категорії відділу планово-контрольної роботи та реформування житлово-комунального господарства управління житлово-комунального господарства (2 вакансії на час відпусток по догляду за дітьми до досягнення ними трирічного віку основних працівників);

- начальник відділу сприяння створенню та реєстрації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків управління з питань розвитку та підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (1 вакансія);

- провідний спеціаліст відділу сприяння створенню та реєстрації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків управління з питань розвитку та підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (1 вакансія);

- начальник відділу розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків управління з питань розвитку та підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (1 вакансія);

- провідний спеціаліст відділу розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків управління з питань розвитку та підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (1 вакансія);

- начальник відділу інформування з питань створення та розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків управління з питань розвитку та підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (1 вакансія);

- провідний спеціаліст відділу інформування з питань створення та розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків управління з питань розвитку та підтримки об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (1 вакансія);

- провідний спеціаліст відділу ремонтів об’єктів комунальної власності управління розвитку комунальної власності (2 вакансії).

Основні вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта, стаж роботи та кваліфікація відповідно до вимог посадових інструкцій, знання державної мови, ПК.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається відділом правового та кадрового забезпечення департаменту.

Особам, які мають намір прийняти участь у конкурсі, необхідно протягом 30 календарних днів з дня виходу оголошення про проведення конкурсу подати документи в відділ правового та кадрового забезпечення департаменту (м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 5, кабінет № 205, т. 40-47-11).

Дату виходу даного оголошення вважати датою оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади».

Прошу Вас опублікувати на сайті Маріупольської міської ради повідомлення такого ж змісту.

 

Распечатать